پیام مهندس مظفر بیگلر، مدیرعامل شرکت راه‌یاب ملل به مناسبت بهره‌برداری آزمایشی موفقیت‌آمیز منطقه نخست آزادراه تهران-شمال


4 سال پیش ، شنبه 26 بهمن 1398

مظفر بیگلر، مدیر عامل شرکت راه‌یاب ملل، ضمن تشکر از تمامی مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مدیران و دیگر عواملی که در تکمیل این بخش از آزادراه تهران-شمال نقش داشته‌اند، تکمیل منطقه 1 آزادراه تهران-شمال را حاصل تلاش و دانش متخصصان داخلی دانست.


مظفر بیگلر مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور راه‌یاب ملل در پی پیامی، ضمن تبریک بهره‌برداری آزمایشی موفقیت‌آمیز آزادراه تهران-شمال به تمامی مردم ایران، گفت: «خداوند منان را شاکرم که این افتخار نصیب اینجانب و همکاران عزیزم در مهندسین مشاور راه‌‎یاب ملل شد تا (پس از ۸۴۶۵ روز از شروع پروژه منطقه یک آزادراه تهران-شمال در سال ۱۳۷۵) با ایفای نقشی هر چند اندک، افتخار تکمیل خدمات مدیریت طرح این پروژه نصیب ما شود.

خوشبختانه در این دو روز، بهره برداری آزمایشی از آزادراه با موفقیت به اتمام رسید و انشاالله در یکی از روزهای نیمه اول اسفند، آزادراه تهران-شمال با حضور رئیس جمهور رسماً افتتاح خواهد شد.

از ابتدای شروع پروژه تا سال ۹۴، چینی‌‎ها در پروژه آزادراه تهران-شمال فعال بوده‌اند که طبق گزارش‌های رسمی، در بیش از ۸۰ درصد زمان حدود 17 درصد پیشرفت حاصل شده است؛ اما پس از آن در کمتر از ۲۰ درصد زمان (از مردادماه سال ۹۴ تا کنون) ۸۰ درصد باقیمانده پروژه به همت مدیران و متخصصان داخلی به نتیجه رسید.

ضمن عذر خواهی از مردم عزیز ایران برای تاخیر غیر قابل قبول بر خود لازم می‌دانم به عنوان مدیر طرح فعلی پروژه، از خدمات ارزشمند و قابل تقدیر مدیران و پرسنل زحمت‌کش شرکت‌های پیمانکاری پورنام، ارسا ساختمان، دی، ناودیس راه، آبادراهان پارس، اویول، ملی ساختمان، طرح و بازرسی، پارس فراگام، رامان، ترانس پست پارس، فن ایران، کابل ابهر، سهند گسیل، اساس و مهندسین مشاور ره‌آور، ایمن راه، فرادید، موننکو، مپنیران و همچنین مدیر طرح سابق، شرکت آبادگران مارگون و تعداد زیادی از شرکت‌های پیمانکار و اشخاص حقیقی (که به صورت دست دوم همکار شرکت‌های اصلی بودند) تشکر نمایم. لازم می‌دانم از مهندسین مشاور هراز راه ‌برای همراهی و همکاری و تعامل سازنده تقدیر کنم.

بدون شک برای بنده که تنها شاهد ۹۰ روز فعالیت شبانه‌روزی این عزیزان بوده‌ام، دشوار است آنچه را در این ۵۴ ماه اخیر انجام داده‌اند درک کنم؛ اما ساخت و یا تکمیل ۳۹ دستگاه تونل به طول ۳۲ کیلومتر، ۲۵ دستگاه پل به طول ۳/۱ کیلومتر، ۱۲ میلیون مترمکعب عملیات خاکی و اجرای سیستم روشنایی و تهویه به گسترده ۳۲ کیلومتر آزادراه، انجام حدود ۱۷۰۰ کیلومتر کابل‌کشی و هوشمندسازی آزادراه و دیوارسازی گسترده در طول زیادی از مسیر و همچنین ایمن‌سازی کامل مسیر برای آنان که با راه‌سازی آشنایی دارند قابل فهم است. سر تعظیم فرو می‌آوریم به احترام مدیران و مهندسین و کارگران و تکنسین‌های فنی تمامی شرکت‌های فعال در پروژه و همچنین از همراهی و همدلی نیکو و ارزشمند بنیاد مستضعفان و وزارت راه (شرکت ساخت) و زحمات همکاران زحمت‌کش شرکت آزادراه تهران-شمال کمال تشکر و سپاس را داریم.

گرچه آزادراه تهران-شمال با تاخیر تحویل مردم می‌شود، اما نباید به خاطر کم‌کاری سیستم اجرایی و مدیریت سابق، کار بسیار خوب این عزیزان در سایه کوتاهی گذشته نادیده گرفته شود.»

بدون تصویر